onsdag 8. juli 2009


St.hans aften ble også feiret ved Sandvatnet med gode venner.. Denne gang ble det grilling og i mangel av noe bedre ble kaffekjelen brukt til å smelte smør i.... Rålaus e`n itj ! :)





Jeg kom over en oppskrift på en kjempefin topp en dag jeg var innom garnbutikken i Namsos... Klarte ikke å styre meg, så den måtte jo bare strikkes da ;) Mener å huske at det var Drops design..



Denne er strikket av noe restegarn jeg hadde liggende..
Den er tovet og pynten er opprinnelig en hank jeg heklet, men som jeg ikke ble fornøyd med...


Men nå er jeg fornøyd!



Sokker i restegarn....






Og dette har jeg på pinnene akkurat nå: et par pulshansker med mønster etter eget hode..




Jeg har heller ikke glemt hvor gøy det er å leke seg med foto... Dette bildet tok jeg den 17.Mai da vi var ved Sandvatnet.. Det ble da riktig så stilig, ikke sant?





Og her er min vakre datter i litt annen vri;)

1 kommentar:

Margrethe sa...

Hei! Fant bloggen din via Bloggdamer på Facebook og måtte ta en titt og se på bloggen din :)
Takk for titten!