søndag 26. juli 2009

Inspirasjon! :)

Jeg hadde besøk på bloggen min av Fin i formen for en stund siden og da måtte jeg selvfølgelig inn på siden hennes og se hva hun holder på med.. ;) Det ble en inspirerende opplevelse! :)

Så da ble det å hive seg over heklenåla og hekle div kurver... Jeg elsker jo å leke meg både med form, garntyper og ikke minst FARGER! Jeg er ikke redd for å prøve ut ulike sammensetninger av både farger og også typer garn og kan faktisk ende opp med å rekke opp arbeid opptil ganske mange ganger hvis jeg ikke blir fornøyd...

Her er et lite utvalg av de kurvene jeg hekla etter mitt besøk på bloggen til Fin i formen:











Jeg er fortsatt like glad i strikkepinnene og har stadig div arbeid liggende på pinnene om jeg prøver ut andre ting.. Her er tre sett pulsvanter som jeg har strikket av restegarn.. Mønsteret er tatt fra eget hode underveis:)







Ingen kommentarer: