lørdag 22. november 2008

Sist torsdag var jeg med på en kvalitetskonferanse i regi av fylkesmannen vedrørende brukermedvirkning. Jeg og en til holdt et lite innlegg om Brukerforum for Voksenpsykiatri og som takk for deltakelsen fikk jeg denne nydelige blomsteroppsatsen! Flott ikke sant?!!:)
På fredag var jeg på jubileumsseminar for Psykiatrisk klinikk i Nord-Trøndelag som har 40-årsjubileum i år. Det var et veldig variert program med forelesere som John Helge Inderdal, adm.dir i Lierne Bakeri, Terje Tranås fra Namsos Rock City og Lornts Mørved, president i Norges Toillingforbund. Det var selvfølgelig også enkelte litt mere faglige innslag og seminaret ble avsluttet av Per Fugelli som snakket om helsens kilder. Dette var et utrolig innholdsrikt seminar og magemuskulaturen ble svært godt trimmet underveis;)
Noe håndarbeid har jeg heldigvis fått tid til innimellom..... Jeg ble ikke helt fornøyd med skjerfet fra forrige innlegg, så det måtte fikses på.... Var liksom noe som mangla.. Nå er det blitt noe lengre, og har fått en heklekant rundt, og nå er jeg endelig fornøyd:)

Ble omsider ferdig med denne halsen også. Vet ikke helt hvorfor, men det har tatt litt tid med denne.... Men ble ganske godt fornøyd med resultatet.


Endelig var tiden inne for å fornye tv`n!:) Jeg har hatt en urgammel sak som jeg arvet etter lillebror for maaaange år siden som allerede den gang var svært godt brukt... Den har forsåvidt funket bra i alle de år, men var så liten (ikke helt sikker på str, men den var antagelig rundt 18-20 tommer) at det var umulig å se teksten uten å sitte helt inntil skjermen.
Nå har man fått seg en flatskjerm på 32 tommer:):):) Himmelsk!
Pen å se på er den også!
Ha ei fin helg!

Ingen kommentarer: