lørdag 13. desember 2008

Winter Wonderland


Det er kaldt her i Winter Wonderland!!! Og det har vært stabilt kaldt ei stund og! Men man skal ikke klage.. det er tross alt hele 2 grader varmere i dag en den siste tida;)





Og vakkert er det også!
Julen nærmer seg med stormskritt... Det er ei god stund siden jeg har oppdatert nå ser jeg...
Julegardinene kom opp den 1. sammen med adventsstjerna og - staken. Min mor er et unikum på symaskina og disse gardinkappene sydde hun til meg for noen år siden:) Kjempefine ikke sant?!

Grønne fingre har jeg desverre ikke :( Dvs jeg er ganske flink med grønne planter, men ALT med blomster har en stygg tendens til å endten drukne eller tørke ut svært kort tid etter at de har ankommet min hule... I år har jeg derfor investert i plastikkjulestjerner ( de ser faktisk ganske så ekte ut! ) og slo dessuten ut mitt svært korte hår og kjøpte meg en Amaryllus. Det var bare noen knopper på den da jeg kjøpte den, men nå står den alt i full blomst:) Håper bare den varer frem til jul... ;)



Dette er årets juletre:) Passe stort til min lille leilighet og ryr overhodet ikke! Da er det håp om at det får stå litt lengre enn til 2. nyttårsdag;)






Jeg klarte bare ikke å bli fornøyd med det skjerfet jeg hekla her tidligere, så det endte med at jeg rakk opp hele greia og strikket det slik.... NÅ er jeg endelig fornøyd! :)

Ønsker alle ei god helg!

Ingen kommentarer: