onsdag 5. november 2008

Da var det virkelig på tide med en oppdatering igjen:)


Har vært endel på farten i det siste... Hadde ei kjempefin helg i Brønnøysund og har vært på brukerutvalgskonferanse og fagdag og fylkesstyremøte på Stjørdal og ikke minst på bursdagsbesøk hos min far!:) Blir endel farting når man sitter i 3 ulike brukerutvalg og er aktiv på fylkesnivå i Mental Helse, men så er det jo innmari gøy og lærerikt også!:)



Noe strikking har man dog fått tid til...












Jeg har et ganske så "alternativt" livssyn noe som blandt annet har ført til at huset mitt er fylt med ulike steiner og krystaller... Jeg er også medlem av Ariel stein- og healingklubb hvor jeg får tilsendt en ny stein / krystall en gang i måneden. I går kom det en ny stein i posten:)




Dette er da en svart Obsidian. Dette er lava, smelta Qvarts som har stivnet så raskt at den ikke rakk å danne strukturerte krystaller. Den skal bla hjelpe oss med å sette oss mål i livet og å nå dem. Er den ikke fin? !:)






Datteren ble svært fornøyd med de nye sokkene:


Og da ble jo mor fornøy også;)





Det blir veldig mye sokkestrikking for tida, men det går jo raskt mot jul og det er mange som ønsker seg sokker til jul! Her er et par som er godt i gang... Dette er Online garn med Aloe Vera av alle ting!
Deretter blir det sokker i Fabel:) Var så fine farger synes jeg:)

Ingen kommentarer: