mandag 10. november 2008

YES!

Endelig har velkomstpakken fra Hobbyklubben kommet!! :) Denne har jeg ventet lenge på!



I denne pakka var det en strikketøyveske og et strikkepinne etui samt 5 rundpinner, 2 sett med 5 pinner og et sett med 2 pinner av bambus:), en pakke med julekort og boka trendy hekling. Hadde også bestillt boka strikk deg varm, men den kommer senere. Gleder meg veldig til den kommer for da skal jeg lære meg tvebandsstrikking:) Wow nå skal det virkelig strikkes her i gården! ;)


I helga har jeg vært på IN messa i Grong. Det var over 70 utstillere i år og pengene får sannelig fort ben å gå på på en sånn plass! Fikk gjort unna noen julegaver der da:)

Såpespon med bergamott-,furunåls-, neroli- og sitronolje til fotbad fra Tankan søm og såpe.
Disse var kjempesøte!


Masstua fra Flatanger har mange gode geleer! Her kjøpte jeg en pakke med tre ulike typer:
Kirsebærgele med konjakk, Ripsgele og Aroniagele. Dette blir nok en gave som faller i smak hos mottakerne;)

Her skal det lages smykker! ;)

Men fikk heldigvis gjort unna litt håndarbeid innimellom slagene også.

Hals i Viking Balder. Strikket på pinner nr 7. 100 gr i hver hals.

Dette blir også en hals. Strikket i Online sokkegarn på pinner nr.3


1 kommentar:

Unknown sa...

Mye lekkert her, *misunnelig*