tirsdag 31. januar 2012

Nesten et år siden sist!!

Ja det har faktisk gått straks et år siden siste oppdatering her inne! 
Håndarbeidet er som vanlig aldri langt unna mine hender og det siste produktet er ei kåpe laget på bestilling av ei tante som elsker spreke farger! Kåpa består hovedsaklig av hekla "oldemorruter", med ei strikka lomme, samt bred stikket kant neders, rundt åpningen og nederst på armene. Den er laget i Royal Alpakka og det gikk med rundt 3,5 kg garn! 
Dette er nok det hittil største og mest tidkrevende produkt jeg har laget! Men jeg er veldig fornøyd med resultatet og aldri så lite stolt! ;D Virket som tant`n ble fornøyd hun også ;) 

Prøvekaninen under er min vakre datter :)


I helga var det blant annet skitur og isfisking som sto på tapetet. Her er helgas fangst!

Det er ikke bare mor i huset som liker å utfolde seg kreativt. Dette er en collage som min datter lagde i håndarbeidstimen på skolen.

Fint, ikke sant?
Ha en strålende aften!

Ingen kommentarer: