søndag 23. august 2009

sokker og Guds frie natur:)

Jaaa!! Endelig begynner solsikken min å blomstre!!! har ventet og ventet mens den bare har vokst seg høyere og høyere, uten antydning til noen gul blomst... Begynte nesten å lure på om det i det heletatt ville komme noen blomst før snøen kommer.. Men så en morgen da jeg satt og nøt min morgenkaffe og en morgensigarett (JADA mamma, veit at d itj e bra for mæ!!), og der kunne jeg se noe gult som prøvde å bryte igjennom det grønne :D Da gikk det ikke mange dagene før den så slik ut! :D Så da får vi nyte synet av den vakre blomsten så lenge som mulig!



Sokkene av garnet jeg kjøpte i Trondheim er omsider ferdige.. Har gått litt tregt med disse, for jeg har bare hoppet fra det ene prosjektet til det andre i det siste, og blir liksom ikke fornøyd med noe av det.. hmm



Men her om dagen dumpet denne boka ned i postkassa mi, og her var det endelig litt inspirasjon å hente! Innmari mange fine og spennende oppskrifter her inne :D




I går ble det nok en fisketur på flytebrygga "vår" i Tøtdal. Fangsten ble to små sei som var litt for små som matfisk og litt for store som kattfisk.. Tror de endte i fryseren til katteeieren:)
Men erfarne turfolk som vi er, hadde vi selvfølgelig juksa litt;)



MMMMM!! Snadder med vafler med nyrørt blåbær ja!! :D




AVSLØRT!!!!!!!



Ha en fin dag!

1 kommentar:

Beate sa...

Solsikke er en sånn fin blomst. Den er liksom litt glad :) Ser ut som om dere har hatt en fin tur, og så fine sokker du har strikka da. Godt med prosjekter som blir ferdig.